3 of us...

3 of us...
Hubby, Baby Kauthar n Me.. :-)

Thursday, August 19, 2010

Mencintaimu.. (dedicated to my Hafiizhi..)

Mencintaimu,
Sungguh dan benar dari hatiku yang terdalam

Mencintaimu,
Bukan sekadar engkau suami dan aku isteri
Namun ia lebih dari itu
Aku amanahmu dan engkau amanahku
Amanah itu datangnya dari tuntutan Khaliq Yang Esa..

Mencintaimu
Tidak bermakna jika aku hanya menurut
Juga tidak bermakna jika engkau cuma mengikut..
Cinta mungkinkan meluka
Tapi cinta itu jualah
Membangkitkan kita tuk jalani hidup

Sayang,
Tidak aku mencintaimu hanya kerna dirimu semata
Tapi kerna cintaku padaNYA
Yang mentakdirkan kita bersama
Jalani hidup sebagai umat jua khalifahNYA...

Cintailah aku jua
Bukan kerna siapa, tapi
Kerna..DIA..


Sayang sama kamu...
~ 8 Ramadhan 1431H @ 19 Ogos 1431H..10.30pm ~

No comments:

Post a Comment