3 of us...

3 of us...
Hubby, Baby Kauthar n Me.. :-)

Monday, May 9, 2011

Selamat Hari ibu..

Salam all..

Hari Ibu baru sahaja berlalu semalam, 8 Mei 2011..dan kalau dilihat dalam FB, mmg byk wishes yang dihasilkan oleh setiap rakan dan tak terkecuali aku..alhamdulillah, I still got my mom, mom-in law dan diri sendiri dah jadi ibu..jadi rasanya hidup ini sangat bahagia dan sentiasa kena bersyukur..

So kepada Che (ibu kandung), Mama (MIL), Mami (Granny-in-law), Che Da (adik Che) dan arwah Mak (mak angkat yg bela mengasuh aku sejak dalam pantang @ dari umo 3 bulan lg) .. SELAMAT HARI IBU..Nuzul sayang kalian dan mohon maaf atas segala khilaf..utk arwah mak, Nuzul hadiahkan al-fatihah dan semoga Mak tenang di sana..Al-Fatihah..

Kami 3 beradik dgn Che semasa celebrate besday Che masa CNY this year..me, Kak Long, Che, Kak Emy (akak no 2) dan Rayyan..

My Mama..cantikkan? :-)

Mami..yg paling kanan selepas Che.. :-)

Utk Che Da, setiap saat dan waktu aku rindu sangat dgn dia..sebabnya, dia cuma mungkin seorang ibu yg berstatus suri rumah sepenuh masa namun beliau adalah seorang pendengar yg setia, sentiasa memberi nasihat dan masakannya mmg best gituh! 

Che Da sayang... :-)

Sayangnya, xde soft copy gamba  arwah Mak.. Mak pulak..meninggalkan aku masa Form 4, ingat lagi time final exam x silap..mmg result agak terjejas sikit..Mak masak best dgn masakan jawanya..dan Mak sayang sangat dgn aku..masih teringat, masa Mak sakit, dah sebulan Mak x makan nasi..tapi bila aku datang, Mak gagahkan jugak makan nasi..dengan aku.. sayu sangat rasa..~...rindu Mak...~

Sekarang, aku sendiri dah jadi ibu..insyaAllah bakal menjadi ibu kepada 2 orang cahaya mata..(July ni due yg kedua)..so sendiri dah rasa mendidik, menjaga anak dalam usia bayi..ya, mmg akan byk cabaran lagi yg harus ditempuhi..moga Allah SWT memberikan aku kekuatan dan ketabahan yg x tumpah seperti mana ibu2ku di atas..mereka adalah pendorongku dan syurgaku adalah di bawah telapak kaki mereka... Love u Mommies...

Ummi and Kauthar..

No comments:

Post a Comment