3 of us...

3 of us...
Hubby, Baby Kauthar n Me.. :-)

Tuesday, January 18, 2011

My New Phone..

Salam all..
Ok, let's start with dis topic..satu gajet yg dah jadi kemestian pd semua manusia akhirnya dah hilang dari diriku buat selamanya..uishhh..sadisss...Allah je yg tahu perasaan my Nokia E66 yg telah di'pau' oleh hambaNya akibat kealpaan aku..hmmm..betul2 hari Krismas lepas, kejadian nih berlaku kat Studio R, Midvalley..

Apa yg buat aku sedih sampai nangis (sikit jer..heeee ) dat phone was one of the hantaran kawin aku..kenangan byk yg ada pada E66 tu sbb kami pegi beli sama2, pilih sama2 (tp bayarnya hubbylah) dan aku belikan dia laptop Acer sbg balasan hantaran kami tu..dlm tu juga ada byk lagu yg aku suka n sib baik gamba2 kawin, Kauthar masa lahir dah lama hilang..prob jugak phone ni.. Tp apapun aku sayang sgt2..plus, ada teddy bear kecik warna merah tergantung kat situ (yg aku beli kat Guangzhaou) jd favourite Kauthar..n mampu senyapkan dia time nangis atau mengamuk.. :-(

                                          
                                                     My 'late' E66..duhhhh....miss it so much! :-(

Skrg, semua dah takda..sbg menenangkan jiwa plus prosedur nak dapatkan sim card baru (cuz aku pakai atas nama opis) dekat 2 minggu jugak aku x bertelefon..aman sekejap tp susahlah jugak bila ada urgent things yg melibatkan aku..so, last2 aku beli jugak 1 hp yg baru dan dalam budget.. BlackBerry Torch.. pakai pakej Celcom dapatlah beli dgn harga RM1088 dan monthly min RM188..it's allright..mana nak dapat murah mcm ni ( n bil tepun leh claim.. ;-)) . hubby pon pakai jenis yg sama tp dia beli dah lama dan bukan dgn harga pakej..I learnt a lot bout this phone from him..maklumlah, aku ni pengguna setia Nokia sejak berkurun lamanya..hehehe..


 Aikk..gambo amoi mana lak tu..? hehehe..Our beloved Kauthar yg boleh tahan kalau posing. ;-)

Really hope my BB ni akan kekal lama with me..amin..x mo dah beli2 sbb itu bermakna lari bajet..hihihi...lgpun nak save smula contacts..it takes time..Ok..itu je dulu utk entry ni..time to solat Asar lak..chiowww...wassalam.. :-)

No comments:

Post a Comment